Subject: FW: Liikva liikluvälise tegevuse luba.
From: "Martti Lilleste" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 08:54:55 +0200

Tere

Edastan registreerimiseks ühe liiklusvälise tegevuse loa taotluse.

Tervitades

Martti Lilleste

From: Kutsar Siim <[email-masked]>
Sent: Friday, December 13, 2024 3:32 PM
To: Martti Lilleste <[email-masked]>
Subject: Liikva liikluvälise tegevuse luba.

Tere!

Suhtlesin täna Arvo Veltriga, kes palus Teie poole edasi pöörduda Liikvas
Enefiti sidevõrgu ehituse liiklusvälise tegevuse loaga.

Taustaks:

Antud ehitus on juba 2023 aastal teostatud, kasutusteatise taotlus anti
sisse, kuid asjaga tegelenud projekt kadus ära. Üritan asjad nüüd korda
saada ja selle tööga lõpuni jõuda.

Seega, kui oleta saanud taotluse üle vaadatud, siis võime ka vajadusel
kohapeal olukorra üle vaadata, kuna tööd on valmis.

Õhuliin, mis teed ületab on paigaldatud vajalikule kõrgusele, üle
mõõdetud, aga ei ole esitatud geodeedi poolsel joonisel vaid Enefiti
lihtjoonisel.

Küsimuste korral, palun andke märku!

Lugupidamisega

Siim Kutsar

Suurprojektide osakonna ehitusjuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

+372 55692489

 <https://www.connecto.ee/> https://www.connecto.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.